برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب:
فصل اول–اسطوره شناسی ………………………………………………………………………………………….. 1
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………… 2
تعاریف اسطوره …………………………………………………………………………………………………………….. 4
اسطوره از نگاه نظریه پردازان غیر ایرانی ……………………………………………………………………………. 5
اسطوره از نگاه نظریه پردازان ایرانی ………………………………………………………………………………… 12
واژه اسطوره و ریشه آن …………………………………………………………………………………………………. 18
تعریف اسطوره و ویژگی های آن …………………………………………………………………………………….. 20
گونه های اسطوره …………………………………………………………………………………………………………. 22
فصل دوم–اسطوره در موسیقی ………………………………………………………………………………….. 32
اسطوره، هنر و هنر موسیقی …………………………………………………………………………………………….. 33
پیشینه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………… 36
بررسی نقش اسطوره در موسیقی با توجه به ریشه شناسی کلمات (هومان اسعدی) ………………….44
دسته بندی اسامی گوشه های ردیف …………………………………………………………………………………. 46
اسطوره در خنیای کهن ایران (دکتر کزازی) ……………………………………………………………………….. 48
موسیقی یا نوای خوش (فریدون جنیدی) …………………………………………………………………………. 53
مثلث موسیقی، شعر، اسطوره (ابراهیم واشقانی) …………………………………………………………………. 57
موسیقی و باورهای اساطیری …………………………………………………………………………………………… 59
تاثیر شعر و رابطه آن با موسیقی ……………………………………………………………………………………… 62
تعاریف برخی از گوشه های ردیف موسیقی دستگاهی ایران ……………………………………………… 69
جمع بندی ……………………………………………………………………………………………………………… 77
فهرست منابع ……………………………………………………………………………………………………………………. 82
چکیده:
این تحقیق از دو منظر به بررسی نقش و اهمیت اسطوره در موسیقی دستگاهی ایران پرداخته است؛ یکی از طریق محتوای گوشه ها که همان بار ملودی و بار نغمات است و دیگری از طریق معنی ظاهری (واژگان ردیف) گوشه ها.
برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید
لینک بالا اشتباه است
:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0